Seval88 çok şükür güzel ama mide bulantılarım beni çok zorluyor.doktorum ilaç yazdı ama bebeğin tam oluşma gelişme zamanı içmesen daha iyi dedi çok zor durumda kalırsan iç dedi bende o yüzden almadım bebeğim biraz büyüyünce devam ederse bulantım almayı düşünüyorum su an ayvayla doğal yöntemlerle idare etmeye çalışıyorum bu arada 7+3 günlük bugün 🤰🏻