Eeedaaa kısa bir yolculukmuş aslında. Araç çok sarsılmadıkça yolculukta bir sorun görmüyor hekimler bizimki gibi erken zamanlarda. Ağrılar çok normal, yorgunluk sebebiyle olabilir. Bebiş yatıp dinlenmenizi istiyordur :) kendinizi kötü bir şey vardır diye üzmeyin.