Asyaaa35 Mucizem_4 bol bol meyve tüketin ve ıhlamur doktorunuz izin verdiyse içebilirsin benmki sadece ıhlamura izin vermişti mesela. Zencefil bal limon karışımı yapıp günde 2-3kaşık içebilirsiniz geçmiş olsun biraz zor geçebilir bende böyle olmuştum 2haftada anca gecti
SuperMomSema Hayır canım vermez Allah’ın izniyle bende hamileliğimin başlarında çok kötü grip ve öksürük olmuştum ama Rabbim çok güzel koruyo meleklerimizi bol bol C vitamini ve ıhlamur içebilirsin😇
Vahide13 Mucizem_4 evet zararlıymis günde 2 bardaktan fazlasi. Bende gribi m çok kötüyum hiç bisey yapamiorm