Mihrimahhhhhhhh ben de 38. Haftamdayım hala belli değil ismi, babası önce Sena diyordu şimdi İnci olsun diyor. Ben Zehra, Yaren ve İrem isimlerini seviyorum. Ama inciye alışıyor gibiyim. Tabi öncesinde karar vermiycez doğduktan sonra ismi koyarken netleşecek artık.