Hoho Ağız kuruluğu , kasık ağrısı, sırt ağrısı , göğüslerde şişlik gebelik belirtisi olabilir mi reglim 3 gün gecikti korkuyorum test yapmaya 2 gün daha beklemek istiyorum
Mervepera Hoho erken gebelik testi al yap canım beklemenin alemi yok bence öyle yada böyle öğreneceksin sonuçta
gunesligun Hoho 3 gün gecikmiş. Daha ne olsun Hemn çıkar akşam sabah farketmz. Hemn yapın sevinin. Ertlemk manasız.çoktan çıkar. 3 gün çok fazla
Ronayy Kubrailkan ayyy benimde adetim 1 hafta var normalde,bugün şiddetli baş ağrım ve sürekli uyuma istegi var ve açık renkli şeffaf kanamam oldu çok az,sizce kanama işe birlikte hamilelik belirtisimidir bu?6 aydır deniyoruz hep adet düzensizliği yaşadım dogum kontrol hapını bıraktıktan sonra😑