ipekgumen Anneler şubatın 2.haftası doğumum 0.3 aylık tulumlar aldım alt üst yeni doğanlardan aldım tulumlar çok giyilmiyor hemen büyüyorlar başka neler alabilirim sonrası için siz neler aldınız 🤔
annembabam ipekgumen ben de ilk hafta gözüküyor ya da ocak sonu . 🧿yenidoğan , 03 , 3 6, 6 9 daha da devam ediyor . Aldım yine hep . Sık değiştiriliyormuş, kusuyor , çiş kaka beli buluyor deniliyor .💥🥳
asenacicek ipekgumen ben bunları aldım https://ty.gl/lb5u4ud91c Özellikle şu beyaz atletler çok işe yarıyor yeğenlerimden biliyorum. Sıcak olduğunda bununla duruyorlar evde biraz soğuduğunda hemen üstüne bişeyler giydiriyoruz.