Fatmakara97 38+2 yim eşimle 2 aydır birlikte olmuyorduk. Normal doğum istediğim için birlikte olduk sabah işte , ağrılarım var sabahtan beri ama nasıl bi ağrı doğum sancısı bilmiyorum normal mi acaba diye. Tarif edebilirseniz çok iyi olur 🤲
2melekannesi_ Fatmakara97 doğum sancısı belden kasıklara doğru girer. Adet sancısı gibi ama daha şiddetli tabi ve giderek şiddeti artar. Sizin öyle mi?
Prens1prenses2 Fatmakara97 aynı haftalıklığız canm benimde 38+ 2 oldu doğum sancısı belden kasıklardan vurur pili başlarda adet sancısı gibi olur yalancı sancıysa geçer bi kaç saate ama doğum sancısıysa git gide daha şiddetlenir
Fatmakara97 2melekannesi_ bugün öyle canım hastaneye gittim saat 3 te 2 cm açılma olmuş kasılma lar varmış. Ama eve geldiğimden beri daha da arttı. Sanki bugün veya gece gelecek gibi
Arazynp 2melekannesi_ ben normalde adet sancisini cok siddetli yasarim. Yuruyemem kalkamam. Aglatir beni resmen. Kasik haricinde belime bacaklarima hatta ayak uclarima kadar vurur. Ondan daha da ağrılı nasıl olacak ki. Adet sancisinda annem sen ilerde nasil doguracaksin derdi. Cidden aradaki fark cok mu?
AryasuMom Fatmakara97 bende siz gbi uzun zamandır olmuyordm enfeksiyondan dolayı canım yanıyordu dün olduk 36haftaligiz gece adet sancısı gibi alt kasik ve belimden ağrılar girdi sabaha geçmişti sanrm yavaştan artacak bu agrilar
2melekannesi_ Fatmakara97 sancı da çıktıysa gelebilir evet su nişan vs geldi mi? Yürüyüş sıcak duş çömelme vs yapın açılmayı hızlandırır
Feyzanne Fatmakara97 ayy nasıl geçti iyi misiniz? Suni falan mı verdiler kendi mi geldi kaç saat sürdü 🙈
2melekannesi_ Fatmakara97 ay öyle mi gözün aydın bebek de sen de iyisindir inşallah🤗 müsait olunca anlatır mısın kısaca? Su nişan vs geldi mi kaç saat sürdü suni verdiler mi?
Fatmakara97 Feyzanne valla canım kendi sancılarımla doğdu çok şükür. Gündüzden başlayan sancılarım. Akşam 9da 3 cm açılmam vardı sabah 6buçukta 10 12 çöle doğum yaptım şükür. 3 dikişim var kesisiz kendi yırtığım. Bebeğimin makat deliği yok olarak doğdu idrarıyla aynı yerden kakasını yapıyor ameliyat olacak.
Fatmakara97 2melekannesi_ doktor kontrolünde 2 cm açıklığım çıkınca kanama geldi çok az onun dışında her çatı baktıklarında kanama geldi az az sunisiz kendi sancılarımla yaptım canım. 3 dikişim var
Feyzanne Fatmakara97 aa çok geçmiş olsun ameliyatı olunca çözülüyordur inşallah ilk defa duydum canım benim
2melekannesi_ Fatmakara97 anladım çok geçmiş olsun darısı bize inşallah🤗 benim de dün yalancı sancılarım oldu ama gerçek gibiydi şiddeti bi ara doktora gidecektim ben de çatı muayenesi yaparken nişanım gelir doğum tetiklenir diye gitmedim korkuma kendiliğinden geçti sancılar şükür bekliyoruz bakalım ne zaman gelecek 😬
Fatmakara97 2melekannesi_ kaç haftadasın canım . Kimisinde çatı kontrolü tetikliyor gerçekten kimisinde de etki etmiyor . Sağlıkla gelsin inşallah canım