Çamlıca erdem doktor tavsiyesi olan varmı ? Adalet hanıma gittim fakat biraz muayenem olumsuz geçti artık olumlu geçmediği içinmi yoksa adalet hanımdan dolayımı bilmiyorum bi soğukluk oldu 😞tavsiye üzerine gitmiştim
Farklı hastanede olabilir memnun olan varsa gebelik için öneri istiyorum biraz skıntılı bir gebelik geçiriyorum