Sinemgkmn Gata hastanesi refakatçi durumu nedir bilen duyan bir bilgiye sahip olanimiz var mıdır acepp😇
glsm_kr8383 Sinemgkmn Sadece bayan tek kişi alıyorlar diye biliyorum. Sizde mi gidiyosunuz kaç haftalıksınız
emfa1803 Sinemgkmn bende GATA ya gidiyorum 32 haftalık oldum. Sezeryan olacak çok. Merak edıyorum açıkçası doğumu nasıl ki diye
Rumer Sinemgkmn görümcem doğum yaptı bir ay önce yanında sadece annesine izin verdiler eşi bile göremedi neredeyse 2 gece yattı 3.gün gece 11 de çıkış verdiler sezeryan oldu
Aycan051415 Rumer Sinemgkmn ya bende oraya gidiyorum kontrollere ama refakatçi olayı önemli benim için hepimiz için olduğu gibi ve burası sknti galiba henüz 27 hastalığım her an ankara şehir hastanesinde doğum yapmayı dusunebilirim
glsm_kr8383 Sinemgkmn Ben de 32 +3 üm saat 2 buçuk ta randevum var bakalım bi sıkıntı yoktır inşallah. Nst alırlar mı acaba
Sinemgkmn @glsm_kr8383 31+3 de 3 hafta sonraya randevu al nstye girersin dedi bende 34+2ye randevu aldım bakalm Bi sknti çıkmazsa o güne kadar beklemedeyim. Hangi polikinlik odasında muayene görüyorsunuz
glsm_kr8383 Sinemgkmn Yok canım almadılar. 32 deyim ya şu an 34 de gidicem tekrar, 2 hafta sonra gel dedi nst 34 te başlıyormış sonra da artık hafta da bir gidicekmişim. İlhami gül e aldım randevu asistan kız vardı çok iyiydi anlattı böyle.
Sinemgkmn glsm_kr8383 aynen benmde aldığım randevu 34+2 ye denk geldi 3 hafta dediği için haftaya perşembe nasipse . Polikinlik 1 de mi muayene oluyorsunuz? Bende orda muayene oluyorum belki haftada 1 olan nstdelerde karşılaşırız habersizce🤭😊
glsm_kr8383 Sinemgkmn Aynen 1 e gittim bugün. Hadi inşallah 😆 Randevu bakcam şimdi sen aldın mı randevu
glsm_kr8383 Sinemgkmn Ya kadın hastalıkları ve doğum polikliniği 7 ye alınıyor demi normal muane için. Baktım da bu ayın 29 u 34 haftanın son günüme denk geliyo 7 de oluyo demi
Sinemgkmn glsm_kr8383 e-nabizdan mhrsden alıyorum ben poliklinik 1 gebeler için yazan bölümü seçiyorum hepp. Poliklinik 7 gebeeye bakıyormu bilmiyorum hiç
glsm_kr8383 Sinemgkmn Aldım randevu ya 2 ye aldım zaten kime alsakta hep asistan çıkıyo ya ondan isimde hiç önemli olmuyo
Rumer Rumer aynı zamanda Kadın doğumun önünde bile bekletmiyorlar güvenlik görevlileri geldi herkesi kovdu , camekanlı yerin dışında beklemek bile yasak yani