@___Havva27 her kadının hamileliği farklıdır canım her hamilelik kendine özeldir illa olucak diye birşey yok benimde bulantım hiç olmadı çok şükür benimde ilk gebeliğim ara sıra oluyordu mesela bulantı ama istifar edemiyordum hiç şuan 37+5 Haftalıgım çok şükür bu konuda hiç sıkıntı yaşamadım ama midemde agrı ve hazımsızlık sorunu yaşamıştım doktoruma söyledim ve bana ilaç verdi mide ilacı çok rahatlattı beni mutlaka söyle doktoruna mideni ilaçla rahatlarsın ☺️🙏