Ben kepez devlet hastanesine gidiyorum. Fatma Hanıma çok ilgilen. İnternette yorumlarda çok kötü şeyler yazmışlar halbuki 🤷♀️ ama doğumu Bucak devlet hastanesinde yapmayı düşünüyorum inşallah. 2 çocuğumu da orda doğurdum memnundum. Şifreli kişiye özel oda ve yattığın odada doğum yapıyorsun. Yatak otomatik çatal da oluyor. Çok rahatlık bence özel gibi 😊