Boesie kişisel fikrimi sorarsanız bence hamilelik döneminde alkol alınmamalı. Ama şu açıdan da bakınca, sonuçta dediğiniz gibi haftada 1-2 kadeh içenler de var, günde 1 paket sigara içenler de var. Sadece yılbaşında 1 kadeh içmek bunların yanında masum kalıyor çok büyük yıkıcı bir zarar vereceğini düşünmüyorum. Ama tabi tercih meselesi bende normal hayatımda alkolü hergün tüketen biriydim ama hamilelik döneminde biraz zorlardım ve içmezdim ben olsam 😇 birazdan da linç etmeye gelirler allah sabır versin 🤦🏻♀️