Elf55 ilk bebegimi 21+3le erken doğumla kaybettim ama benimkinde doktor yanlış müdahalede bulundunoyuzden memlekete annemin yanına geldim tekrar hamile kalınca çok şükür Rabbime proloton iğne ve progestanla 35+5 geldik hamdolsun dikiş atilmadi sürekli dinlendim dikkat ettim sende çok doğru bir karar ver eğer önlem alınabiliyor da elindej geleni yap kuzum rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın bulunduğun hastane iyi bir hadtane ki farketmiş inslh sağ sağlım kucağına alırsın hepimiz alalım insalllah 🙏❤️