Elifyunus1 Merhaba tatlış anneler, 2 aylık hamileyim tüy dökücü kremlerin içeriğindeki maddelerden dolayı kullanmamamız tavsiye ediliyor fakat nasıl bir çözüm bulacağım bilmiyorum daha bilgili birileri varsa yardımcı olabilir mi?
Bktbll Elifyunus1 canım grayisten Bee Beauty. marka tüy dökücü kullanabilirsin içeriğinde oyle maddeler yok ben kullanıyorum birde hamileller de hep bunu kullanıyormus agda yaptıramıyorum suan zaten son aylarda sakıncalı oluyormus yada wenus jilet kullanalirsin
Fatosduzgun55 Bktbll işe yarıyormu acaba ben de 34.haftadayım göbegımden aşşagı yı malesef göremıyorum. Şimdiye kadar jılet ıle alıyordum artık cok zor temızlenmek..😔
Bktbll Fatosduzgun55 yaradı canım alıyor alırsan calısan kızlarada sorabilirsin bu kremi soyluyorlar hep
Fatosduzgun55 Bktbll cok cok saolun ben de alıp denıyecem en kısa zamanda malum dogum yaklastı ve ınanın tek stres yapdıgım bu iş 😂😂🧘♂️
Hamisannesi Fatosduzgun55 bende öyleyim bacaklara kuaföre gidiyorum ama bikini bölgesini kendim yapıyorum ama nasıl Allah biliyor çok zor 🥺
Bktbll Fatosduzgun55 evet canım valla benim birde onden gidiyor surekli hazırlık olmak için yapıyorum ama bitek gratiste satılıyor orda calısanlarada sor canım
Bktbll Kalbimmmmm valla ben aldığımda 23 haftalık falandım ama hamileler hep kullanıyor diye biliyorum bide diğerleri gibi oyle koku falanda yok içeriğinide okuyabilirsin yada sorabilirsin canım
Elifyunus1 Gratis in kendi ürünlerini kullanamıyorum baya hassas bi cildim var ama iyi fikirmiş kullanabileceklere en iyisi ben venüsün jiletlerni alayım çok teşekkürler