Aybam Hafta da kasık ağrısı alt karın ağrısı yoğunlaştı yürümeme engel oluyor yürüyünce ağrı oluyor normal midir bugün başladı daha önce bişi yoktu
Missewos Aybam kuzum bende o sikayetle gittim doktora basamiyordum yere diken batmis gibiydi ozel bolgemde kizim suyumu patlatmis meger doguma aldilar beni
MerveNur- Aybam bende de oluyor ama ben 33+5im yürürken ara ara iğne batıyor gibi oluyor arada alt karnıma ağrı giriyor dik duramıyorum ama tuvalete gidince geçiyor gene. Dün kontrol vardı bebek normaldi bi sıkıntımız yoktu🤔
Bebek08 Missewos bende böyle bi post arıyordum 36+3 oldum bugun sag kasıgım agrıyor ve vajinamda igne batması gibi agrı var sizin tam olarak nasıl oldu acaba
Missewos Aybam durmuyorduki kuzum kudurugun tekiydi karnimdan cikti hala ayni kaburgami kirmisti hareketlerinden dolayi 😄 su anda bile oyle
Aybam Bebek08 valla aynı şekilde benimki de yürürken de zorluk çekiyorum böylr kasıklar da da yanma hissi azıcık ama hani durabiliyorum hastanelik değilim