kiraz_8 bende kopamayangillerden😂😂 gaz damlası vermislerdi hiç kullanmamıştım ama 38 günlükken dayanamadım artık 5 damla dediler ben 2 veriyorum o bile rahat ettiriyor. Bide bacak masajı var onu yapıyorum karnını da masaj yağı ile ovuyorum her yemekten sonra mutlaka gazını çıkartmadan yatirmiyorum bizimki de 3 gündür tuvaletini yapmadı ne yaptıysam yapmadı çocuk sinir geldi artık