Birumuteses29 özel hastanede mi doğum yaptınız? Bende 18 gün önce sezaryen oldum, doğumhanede gördüm bebeğimi sonra yoğun bakıma aldılar, 8 gün kaldı. Şimdi bizimle çok şükür sağlığı yerinde. Başka bir doktorda kontrol ettirdik, yapılan işlemlerin gereksiz olduğunu, özel hastanelerin sgk dan para almak için gerekli gereksiz bebekleri yatırdığını öğrendik. Şimdi hastaneye dava açıyoruz, sonuç ne olur bilinmez ama lütfen peşini bırakmayın. Bebeğim boşu boşuna antibiyotik aldı ve vücut direnci düştü. 8 gün çaldılar bizden. Bebeğimin çektiği acılar da cabası.