Maviannisi sana tavsiyem adet gününün geçmesini bekle. Ben beklemedim erken test yaptım silik çizgi çıktı gittim kan verdim beta hcg 20 çıktı kese yoktu adet günümde adet oldum sonuç kimyasal gebelik yani kimyasal gebelik geçirip de bilmeyen çok kadın var bende bilmek istemezdim boşuna aileme söyledim eşimi heyecanlandırdım. Şimdi şükür 20 haftalık hamileyim