Benim de çok fazla kalp çarpıntım var aynı haftalardayım, tansiyon aletiyle sürekli takip ediyorum 100ü geçiyor çoğunlukla. doktoruma sordum 100ü geçmesi çok da normal değil her ihtimale karşı kardiyolojiye git dedi bu hafta gideceğim. Aynı zamanda kansızlıktan da olduğunu söylüyorlar benim de kansızlığım var. Yine de doktora görünmekte fayda var