Pisili Kuzeys_mom ya farkli cok guzelmis cok begendim peki bunu hastaneye giderkende goturecek misiniz? Kapi susunden daha cok odasinda duvara asilacak sus gibimi duruyor? Yoksa benmi yanlis yorumluyorum
Kuzeys_mom Pisili 170 tl yaptırdım. Evet götüreceğim hastaneye, oda kapısını tül ile süslemeyip kapının iki tarafına metalik siyah-gri-mavi ayaklı balonlar ile süslemeyi düşünüyorum. 😇😊
Pisili Kuzeys_mom sordum simdi 190tl olmus ledli fiyati hersey gibi buda pahalanmissa demekki🙄 . gonlunuze gore olsun insallah hersey 🥰
Bernako Helinkeskin trednyolda kavuun isimli kullanıcıda makrome kapı süsü 150 tlye yaptırdım çok güzel 😍
Cansumuratt Helinkeskin ben makrome kapı süsü ve yastığı takım yaptırdım memnunum istediğim gibi yaptı dolap uygulamasından görmüştüm sayfayı instgramda da adresi mevcut Makromege.design
Tgcrbcls Orijinal kapı süsü fikri isteyenler için bu da benim yaptırdığım :) çok memnun kaldım https://resimyukle.io/r/kN4CiD69qw
Mminikmucizemmm Helinkeskin Zeyra tasarım diye bir sayfaya yaptırdım söylediği tarihte kargoladı üstelik ödemeyi de ürün hazır olunca görselini attı öyle gönderdim