Medine21 24 haftalık hamileyim arada bebeğim çok hareketli bazende 1veya 2 defa tekme atip duruyor bu normal mi bazen çok korkuyorum birseymi oldu diye bazende kalp atışlarını hissediyorum ama hareket yok hep mi uyuyor . Lütfen cevap verirmisiniz
Boesie Medine21 Duzensiz hissetmen normal canim doktorum 28. Haftadan sonra duzene girer dedi bende 24+3’deyim sabahlari ve aksamlari cok hareketli oglen hic hissetmiyorum. Daha kucuk sonucta ama kalp atislarini hissetmeniz mumkun degil ayak veya kol hareketleriyle karistiriyor olabilirsiniz.
Zeynep0806 Medine21 24+2 yine bende arada çok hissediyorum arada hiç hissetmiyorum normal bence uyuyorlar bu haftalar genelde