gunessbeste Amin inşallah teşekkür ederiz. 🥰🥰🥰Dedesi ve babaannesi aldı odasının her şeyini. Tül perde ve halısınıda bebek arabasını da. Diğer ıvır zıvırları biz aldık . Annem beşik ve kıyafetlerinden aldı. Ümraniye çarşıda Bi mağazadan aldım. Enes Genç bebe diye. Mat görünümlüydü ben ayrıca vernik yaptırdım hazır model üzerine o kadar . Ama işçilik ve kaliteleri mükemmel ben çok beğendim. Komple mdf . 13 e geldi . Şimdi daha pahalıdır alalı 3 ay olmuş olabilir .