yigitaslaninannesi_ Hanımlar aciill kararsızım YİĞİT ASLAN MI ? YİĞİT ARAS MI ? Ya da sizler erkek bebeğinize ne isim koydunuz
Gizem93 Iki isimden biri olacaksa bence Yigit Aras daha güzel gibi. Ben oglum olsaydı Ege koymayı düşunüyordum 😀
Sevdaerdgn34 yigitaslaninannesi_ yiğit Aras güzel bence. Çünkü bende oğlumun adını Aras yada Muhammed Aras koyacağım 😍 daha hamile kalmadan eşim o ismi istiyordu kısmetse o olacak inşallah ❤️
Tubmavi yigitaslaninannesi_ sadece Aras bence. İki isimli biri olarak hiç tavsiye etmiyorum. Kullanan herkes pişman.