asyaninanneyim Kızlar 32 haftalıgım bilmeden adacayı ve ıhlamur ictim 4-5 bardak dünden beri sonra arastırdım adacayı plesantaınn bebekten erken ayrılmasına ıhlamurunda erken doğuma sebebiyet verdiği yazıyo cok korkuyorum. Ev tasıdık hic durmadım yerimde temizlik vs ondan hasta oldum zaten
misirveannesi asyaninanneyim yat dinlen gerekmedikce yerinden kalkma. Agrı sancın herhangi bişeyin olursa mutlaka doktora git. Bitki çayı zararlı ama biraz fazla içmişsin bir de yorgunluk olduğu için…
Asiye_89 asyaninanneyim Dinlen birde neden yorucu işler yapıyorsun ki yanında sana yardımcı olck kimse yokmu gelmez mi ağır isler yapma cnm bidaha dinlen endişe etme Allah’ın izni ile birşey olmaz
asyaninanneyim Asiye_89 doğudayız canım su an esim dısında kimse yok o sağ olsun yardımcı oluyor ama işte
missengineer Hiç korkma ben her gün ıhlamur içiyorum 2 bardak kadar. Doktorum sadece adaçayını içme demişti. Birkez unutup onu da içtim. Gönlünü ferah tut, yat dinlen güzelce. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
MinikMucizeninAnnesi Ihlamurun hiç bir zararı yok. Riskli gebeliğim olmasına rağmen doktorum bir tek ıhlamur içebileceğimi günde 1-2 bardak ile sınırlı olmak üzere müsaade ediyor.36+4üm bir zararını görmedim ıhlamurun gebeliğin başından beri tüketiyorum. Ama adaçayı riskli. Bol bol uzanıp dinlenin
Hilal-58 asyaninanneyim valla ben çok sık ıhlamur içiyorum hiç de erken doğuma falan neden olmadı 42. Haftama giriyorum erken doğuma neden olsaydı ben doğururdum😄