annesi_ K_k1905 Valla canım rahat 1 hafta çektim ya ben ağrım olmaz diyodum ama korkutmak istemem kimseyi herkezde ağrı olucak diyede bişi yok tabi ama benim baya ağrım oldu çok şükür iyiyim hiç geçmicek sandım sezeryan zormuş yani
annesi_ Gzmhsyn Olumlu ne oldu dünyalar tatlısı bi kızım oldu olumsuz bitek ağrılarım çok olduğu ama geçiyo tabiki zamanla bide uyksusuz geceler 😄😄