Benim kızımdan kalma büyük beyaz tahta beşiğim var ama o şu an kızımın odasında duruyor yorgan vs var içinde.Ben anne yanı küçük bir şey alsam mı bir daha kararsız kaldım.Aynalı tuvalet masam yoktu o zaman tam sığıyordu şimdi o var beşik sığmaz.Ya tuvalet masasını kaldırcam belli süreliğine ya da yeni küçük bişey alıcam.İdarelik 6 ay idare etse yeter sizce çok kararsızım