38+4 haftalık olduk kızçemle ne,bir nişan ne bir su nede bir sancı var hiç bir belirti yok o kadar sıkıldım ki cok agırlaştım 🤦♀️ kasılmalarım oluyo ama sonra geçiyo önceden daha çok sancılanırken şimdi bütün belirtilerin gitmesi korkutuyo beni 40. Haftaları görmek istemiyorum 😃 SİZLER NE ALEMDESİNİZ HAMİŞLER