Heybenanneyim korkarak geçiremezsin hamileliğini,bebeğim düşücek mi kalp atışı var mı yada kalbi durucak mı diye düşünürsen zehir edersin. Karnının diblerinde sancı hissediyorum demişkin ilk haftalarda çok normal adet ağrısı gibi ağrılar. Doktor ne dediyse onu uygula sadece tuvalet ihtiyacın için kalk, inşallah sağlıkla kucağına alırsın 🌸