nurunhayali Ne yapsam geçmiyor en son itfaiye hortumu dayıcam ağzıma🙈 ama geçmesi için yaptıklarım Sakız, Soğuk süt, beyaz leblebi ve doktorun verdiği gaviskon şurup. Belki sana fayda eder😊 şimdilik beyaz leblebiye başladım biraz iyi gibi
Mimik Gaviscon😑 baskasi beni aklamiyor… Ve mide yanmalarim nasladiyysa, diyet yapman lazim, yani yasakli gidalari tuketme… Yastigini yukselt… Bende uzun zamandir var… kahvaltidan baslayiiip yayana dek devam🤕
Mimik Sadecebeyza domates, salcali baharatli cok yagli asitli meyveler… Hamur isi,pogaca simitten uzak dirman lazim ozellike susam fecii🥺 Gece yatmadan 2 saat once yemek ve icmeyi kesmelisin… Hazir gidalar hazir meyve sulari bunlardan uzak dur… Genelde benim hayatimda olup da kactigim seyleri yazdim🥲🥲🥲 Daha bircok sey var elbette… InsaAllah yasamazsin ama, bebisin buyudukce, neredeyse su bile icyiginde miden yanabilir😶
HNur0 Rennie cigneme tableti hem doktorum hemde hemşire ler rahatlıkla kullanabilecegimi söyledi 32haftayim geceleri bile uyanip aldigim oldu 28haftadan beri ama en onemlisi yemeği doyuncaya kadar yemeyin en buyuk hatam oluyordu 😊