Gamzemert1 Merhabaaaa 21+1 iz 🐣 21. Hafta itibariyle yani üç gündür falan aşırı aşırı aşırı yiyorum. Her akşam kalkıp hamur işi yapıyorum. Böyle giderse çok kilo alacağım. 🥲 Haricinde bir sorunum yok. Ayakta kalınca karnım ağrıyor alt tarafımda baskı hissediyorum. O yüzden dikkatli davranıyorum yorumlamaya çalışıyorum. Sizde durumlar nasıl ☺️