K88_ K88_ https://resimyukle.io/r/cdMODqPWFR Şöyle bir şey gördüm ben instagramda az önce doğruluk payı var mı sizce
Mrv1007 K88_ üçüncü doz aşım çıktı ama vurulmadım henüz. Valla bu ülkede her şeyi beklerim, olmaz denen her şey olabilir. O yüzden umarım gerçek değildir ama olma ihtimalini göz ardı edemedim. Aşıya gidince şişeyi de inceleyeceğiz demek ki artık 😮💨
K88_ Mrv1007 ya vallahi sorma ben bugün oldum 3. Dozu bunu üstüne görünce anksiyete tavan yaptı keşke baksaydım dedim
Mrv1007 K88_ ben iki dozumu oldum üçüncüyü olmadım henüz. Araya tetanoz aşım girdi, üst üste olmak istemedim kol ağrısı yapıyor. Önümüzdeki hafta olacağım üçüncü dozumu da 💕
K88_ Mrv1007 hangi aşığı olacaksın kuzum ya benim aşı işi öyle karıştı ki ilk dozu hamile olduğumu bilmeden oldum temmuzda sonra üç ay bekledim eylülde ikinciyi oldum şimdi aralıkta da üç🙄
Mrv1007 K88_ ben iki doz biontech olmustum hamilelikten önceydi iki dozum da, şimdi üçüncüyü de biontech olacağım canım 💕