moom222 Sony27 beşten az değerin cnm beşten yukarı olması lazım ama belki geç dollenmedir yine yaptır iki gün sonra istersen 🙄
Birgul Sony27 maalesef sonuç negatif, 5 üzeri pozitif oluyor. Adet olmazsanız 2 gün sonra tekrarlayın bence belki geç döllenme falandır.
Ozlemyeni Sony27 yukselebilme olasiligi olan deger deniyor buna.iki gun sonra tekrar ölcturmelisin.benim ilk 2,65 ti.iki gun sonra 25😊
Ozlemyeni Tusami benim 2,65 ti.yukselebilir degermis iki gun sonra baktir demislerdi.bazen yukseliyomus bazen tutmuyomus bebek işte
bebekveannesiii Ozlemyeni benim de 3 ay önce 2.30 çıkmıştı yavaş yavaş yükseldi meğerse kimyasal gebelikmiş 😕 inşallah vardır Allah kucağını boş bırakmasın
Edmbk Sony27 bizimde aynı rakam çıkmıştı 2 veya 3 gün sonra tekrar test yaptık 99 a yükseldi sabret ve tekrar test yap