Cok súkúr dogum yaptim kizlarrr 38+3de geldi melegim 38. Haftaya girerken baya sitresli iki gun gecirdim o mu tetikledi dogumu bilmiyorum gecen pazartesi kontrolum vardi pazartesi sabah lavoboya gittigimde nisanimin geldigini gördûm öglende doktora gittim zaten ebeler kontrol etti 5santim acikkigim varmis ebe seni bu halde eve göndermem yolda dogurursun dedi biraz sasirdim erken diye úzúldúldúm súkúrler olsun ki bisey olmadi suni sanciyla birazda kendi sancimla dúnyaya geldi kuzummm Allah bútúnnn hamilelerin yavrularini kucagina almayi nasip etsin insallahhh dua edin kizlar oldumu kendi evime geceyim evim tamirde suan ve cok zorlaniyorum kayinvalidemle yasiyorum