asbehra Bebeğim sol tarafta ve sol taraftan bacağıma ince bir ağrı değişik bir ağrı var acile gitmeyi düşünüyorum aklım da gidiyor olumsuzluk duyarım diye
K_k1905 asbehra neden korktunuz ki isterseniz gidin tabi ama o tarafa yerleşmiş ya bacağınız da ağrı oluyor orda baskısı var çünkü
asbehra K_k1905 çünkü daha önce ağrıyla acile gidip bebeğimi kaybettiğimi öğrendim 😞 ama bu yerleşme gibi değil bi tuhaf