Hanımlar merhaba 26+4 günlük ikiz gebeyim. Doktor geçen hafta rahim boyu kısalmam oldugunu söyledi. O günden beri yatıyorum. Ciger geliştirici vuruldum. Günlük 2 adet Progestan fitil ve haftalık pruloton igne vuruluyorum. Benim durumumda olup serklaj olmadan duran kimler var?