Birsen2906 maşallah canım benim,ne güzel geçmiş kacıncı haftandaydın, bizde yurtdısındayız dün 3 gibi basladı şiddetli sancılarım sabah 10 oldu şimdi biraz hafifledi sancılarım . Gece nişanım geldi bende bekliyorum sıklaşıp şiddetlenimce suyum gelimce gidicem inşallah senin gibi kısa sürede alırım saglıkla evladımı kucagıma