eminnee Sezeryan doğum yapmadım zorluklarını bilemiyorum o konuda yorum yapmayacağım. Normal doğumdan bende korkuyodum hergece nasıl olcak diye düşündüm sizin gibii ama inanın o kadar korkulacak bişey yokmuş. Bebek doğduğu ann bütün acım bitti gitti. Zaten vajina bölgesini uyuşturuyolar kesiyide dikişide duymadım 1 saat dinlendim sonra ayaklandım doğum sonrası dikişleride temiz ve kuru tutarsanız hemencecik iyilesiyor. Kendinizi korkutmayın kötü doğum hikayeleri okumayın doğum videosu izlemeyin. Her an pozitif olun her iki doğum içinde pozitif olmalısınız bence. Şimdiden hayırlı olsun tüm doğum yapacaklara kolaylıklar dilerim.