Linasmommy Gulseninannesi ben 1 ay kullandım balık hapıyla birlikte hiç kilo yapmadı valla 100 gram bile almadım yani
Cekuli Gulseninannesi canım benim yemezsen hiç bir şey kilo yapmaz 27+2 haftalık hamileyim hala kilo almadım 10. Haftamdan beri kullanıyorum hemde bebeğimde çok sağlıklı maşallah canım bişey çekerse doymalık değil tadımlık yiyorum.
Pcoslubiranne Gulseninannesi Aynen yemezsen hiç bir şey kilo yapmaz.Ben de kullaniyorum hiç bir şey yapmadı.Ayrıca doktor vermiş demek ki faydası var kilo yapiyor diye kullanmayacak miyiz?
Zynpkzm Doktorum banada verdi ama ne yalan soyleyeyim ben kullanmadım. O kadar cok hap kullanıyoruz ki hangisi yapıyor anlamıyoruz bile .Ama decavit 'in yaptığını duydum
Papatyali Ben bi gün kullanıyorum bi gün kullanmıyorum gerçekten iştahımı açıyor doymuyorum. O yüzden bi gün arayla kullanıyorum.
slmdnr bem basindan beri kullaniyorum 6. aya girdim 2 kilo almisim istah aciyor ama sen dur dersen bisey olmaz bunyeden bunyeye de degisiyor olabilir
Gulseninannesi Pcoslubiranne kullanmayalım diye bişey demedim. Merak edip kullananlarda kilo yapıp yapmadığını sordum.
Ebraradinn Ayrıca kendi kafanıza göre nasıl bir gün arayla kullanıyorsunuz bende onu anlamadım ilk aylar gerekli ve önemli folikasit diye biliyorum ben
VVV41 Sağlık ocağından ebeler vermişti doktoruna sor demişti. Doktoruma sordum başka bir ilaç ( imom ) kullandığım için bütün içerik aynı gerek yok dedi ve kullanmıyorum