Sevdashn Adetime 3 4 gün kala beyaz akıntım olmaya başladı.tekrar mi yumurtluyorum yoksa gebelik belirtisi mi
Kahveli Sevdashn Benim de 4 5 gün kala başladı suan gelmeye devam ediyor bugun regl günümdü henüz olmadim. Gebelik testi yaparsam ve pozitif çıkarsa yazarım size de 😆
Kahveli Sevdashn Benim genelde regl öncesi oyle akintim gelmezdi bu ay akintimda olmadı regle 5 gün kala başlayınca bende acaba daha anca mi yumurtlama oluyor diye düşündüm ama Akinti olmadan da yumurtlama oluyirmus
Sevdashn Seydanuurr4 15 inde adet günüm Çarşamba günü kadın doğum randevum.var ama yinede çok merak ediyorm