Kızlar travel sistem diyolar herhalde 3 kademeli olan ya da baston mu daha rahat hangisini almalıyım sizce ? Normal dairede oturuyorum. Travel sistem olan asansör olmazsa sıkıntılı dıyorlar karar veremedim baston arabayla ikisi arasındayım kullananlar yardımcı olabilir mi🙏