Merhaba, özelde çalışıyorum analık raporu doğum öncesi 2 ay doğum sonrası 2 ay şeklinde hesaplanıyor normalde ama benim doğum oncesi 2 ay dolmadan doğumum oldu arada 15 günüm eksik olcak rapor ödemesinde, etrafımdaki kisilerden de bu şekilde eksik olduğunu duydum SGK dan da net bilgi alamadık. Sizlerin ödemelerinde bir sorun oldu mu çünkü bu şekilde eksik yatiyor ücret. Bir de ödemeyi raporunuz bitince mi yoksa doğum yaptıktan sonra mi aldiniz bilgisi olan yazarsa çok sevinirim🙏