28 haftalık gebeyim ve serklajlıyım 3 gün önce sancım oldu sonraki gün karnım sertleşti bebeğim toplandı randevum yarın olduğu için gidemedim hasteneye ama 3 gündür bebeğim canımı acıtacak şekilde vajinama ve kasıklarıma baskı yapıyor baskı yaptığı için dikişlerime de baskı oluyor zaten rahim ağzı şuan 17 mm çok kısa ve akıntım çok fazla ve sarı olarak geliyor öncesine göre, serklajlı olan anneler sizlerde de böyle oluyor muydu?