[silindi] Kızlar merhaba sabah ilk idrarla ovülasyon testi yaptım gebelik olarak doğru sonuç verir mi sizce? Adetim 4 gün gecikti bu arada
sehrengiz_8 [silindi] ilk idrarla ovulasyon testi yapılmaz canım. Bir iki saat birikmiş idrarla yap testi eğer gebelik varsa sonuç verir
Karelinannesi [silindi] bende böyle öğrenmiştim canım bata 2 gün kala ovülasyon pozitifti. Ertesi gün gebelik testi yaptım pozitifti
[silindi] sehrengiz_8 sehrengiz_8 bende öyle diye biliyodum gebelik testim olmayınca bi yapayım dedim bir de dediğiniz gibi tekrarlayım
sehrengiz_8 [silindi] bence bir de şimdi yapın eğer koyuluk varsa hayırlısı olsun canım adetiniz kaç gün geçmişti bir de onu atıp paylaşın ben ovulasyonla öğrenmiştim gebe olduğumu
Mihribancglr [silindi] bence hemen gebelik testi al yap bende ovulasyonda böyle gördüm ve gebe olduğumu öğrendim 😍
[silindi] Mihribancglr artık o kadar sıkıldım ki negatif görmekten ovülasyon testi işime geliyo sürekli silikte olsa iki çizgi olduğu için 😂😂 bi ovülasyon daha yapacağım sıvı tüketmeden eğer varda yarın direk kan vermek istiyorum
[silindi] Karabasaycan yumurtlama olduğunu düşünmüyorum canım ilk idrarla olduğu için yanlış sonuç vermiş olabilir tekrarlayacağım tuvaletim gelince 😅