Canım bronşit bendede var 36+1 haftaligim şuan hastanede yatiyorum ilaç kullanmadığım için ciğere sıçramış nefes darlığı falan olmaya başlamıştı artık bi hastaneye git istersen 4 gündür hastanede yatiyorum antibiyotik ciğer acıcı balgam söktürücü ilaç veriyolar bide şuan gayet iyiyim evde çekme bence normal üşüttüm sandım bekledim evde ilerletmisim hiç ihmal etme sende ateş varmış bide çok geçmiş olsun canım 🙏❤