H_myra1 canım zaten ilk zamanlarda acı yapmaz. Zamanla tahriş olur ve acır. Bende de var 3 senedir 🙈 eğer muz yersem kabız yapıyor kabız olunca basuru aşırı zorluyor acıyor veya acı yersem de resmen ağlıyorum öyle diyim. Aşırı ilerleyenler var ama baya aşırı yani, onlar ameliyat oluyor hatta bazı durumlarda patlama riski var hayati tehlikesi falan.. bi araştırın ona göre hareket edin derim geçmiş olsun