Zeynepensar İnsanlarda şunu anlamıyor işte 6 ay 2 günlük demek 6.ay bitmiş 7.aydan 2 gün almış oluyoruz ben nasıl buna 6 aylık diyim 😂 ayrıca bizim yaşlılara göre 7 aylık oluyoruz. Hoş ben hafta hesabı yapıyorum ay hesabı değil ama soranlara 7 ye girecem bi kaç gün sonra diyorum. 25+4 haftalığım. Benim doğrum bu çok mutluyum bu doğruyla ay hesabı çok karıştırılıyor