Glsm48 40 ından sonra muayenede karından ultrason mı oluyor alttan mı muayene oluyor ne yapılıyor ? Normal doğum yaptım , 40 ım çıktıktan sonra genital için ağda yapılır mı yoksa sakıncalı mı olur sizler n’aptınız
Esrakin Glsm48 sezeryan oldim 40 kontorlune gitmedim valla 40 imdan sonrada agda yaptirdim bisey olmadi şükür
Esrakin Glsm48 Benimde alttan dikisim vardi serklajliydim cnm onuda açtılar dogumda ama bi sknti yok şükür
Esrakin Glsm48 Valla cnm ben gittim kuafore hic bisey olmadi kuafore dogum yaptığını soyle nazik davransin