Anne8484 küçük bi Mama yine de alın derim. Ama ilk gün zaten bebeklerin bağırsakları dolu oluyor ilk gün onu boşaltmakla geçiyor. Süt olmazsa da hemen ilk gün mama vermeyin derim. Bol memeye tutarsınız. Benim hiç yoktu ilk gün süt bir iki damla su geldi ama yinede ağladığında memeye tuttuğum zaman susuyor uykuya dalıyordu. 2. Gün baya acıkmış olmalı ki susmadı meme de bile 2. Gün mama aldık. Biz humana almıştık iyi geldi bebeğe kusmadı. Eğer aldığınız mamayı bebek kusarsa değiştirin.