Oznurkk diğer mesajlardan bağımsız, ben de korka korka gittim ama hiç öyle korktuğum gibi olmadı. Yani çatala çıkmak ve durum bizi geriyor bence ama çok kısa bir muayene. Bende ne leke ne ağrı oldu, sadece kendinizi kasmayıp rahat olmaya bakın. Evlenmeden de hepimizi nelerle korkuttular onu düşünün 😅