kuzeymomsss Marsilya canım herkesin değişiktir 1500 ve 3000 diyorlar genel de ama inanmayın. Benim değerim 6460ken kese görünmemişti
Kubraayy Canım bnmde 9 aralık ta 1993 çıktı doktor 14 Aralık’ta gel dedi hiç bakmadı bnde salı gününü iple çekiyorum acaba o zamanda mi alttan bakar karından gözükmez mi ki
beyzaagbkl Beta 1320 yi geçince gittim normal ultrasonla kese gözüktü canım dediklerine göre hormon 2 günde bir 2 katına çıkıyormuş ona göre hesaplayıp tekrar tahlil yaptırabilirsin
superrmomy Marsilya 3,500 değerle vajinal olarak gördük canım, her gebe de bu değer değişebilir. En az 1500 olması gerekiyor diye biliyorum.
Ftynur Canım benimde 3192 çıktı ama alttan da normalde de göremedi biraz sancım vardı bişey olur diye korktum gittim ama görememiştik 2 hafta sonra gittiğimde görmüştü yani hamile olduğumu öğrendim üzerinden 20 gün geçti gittin öyle gördü diyeyim😊
Birgul Marsilya 5+5te 8500 olunca görmüştük. 2 günde 2 katı artması gerekir, sizde 1 haftaya falan görürsünüz sanırım☺️
Ssusam- 911 çıktı benimde daha doktora gitmedm. Acil il dışına cıkmam gerekiyor geldiğimde doktora gidicem bı problem olur mu kızlar ?